Hyvän tekijä -yhtiöt

View Original

Monipuoliset rakentamisen palvelut saman katon alta

Hyvän tekijä -yhtiöiden korjausrakentamisen ammattilaiset tapasivat joensuulaisia isännöitsijöitä helmikuun lopulla Ravintola Filipovissa. Rennossa ja informatiivisessa tilaisuudessa vaihdettiin kuulumisia ja tutustuttiin yrityksen monipuolisiin palveluihin sekä korjausrakentamisen hyötyihin.
– Nyt otetaan rauhallinen hetki ja virkistäydytään hyvän ruoan parissa, koska jokaisen on syötävä! Jos isännöitsijä ei voi hyvin, ei voi taloyhtiökään, totesi tilaisuuden alussa Hyvän tekijä -yhtiöiden toimitusjohtaja
Marjahelena Salonen 

Hyvän tekijä -yhtiöiden hallituksen puheenjohtaja ja omistaja Miika Sunikka ehti myös mukaan tilaisuuteen. – Keskustelen mielelläni rakennusalan menestystekijöistä, joihin yrityksemme nojaa kehittäessään toimintaansa ja terävöittäessään omaa tekemistä. Meille on tärkeää pysyä aallonharjalla ja seurata alan teemoja, joilla on suora yhteys omaan ja asiakkaidemme menestykseen, painottaa Miika.

Hyvän tekijä -yhtiöt tunnetaan osaavana ja huolellisena korjausrakentajana. Yritykseen kuuluvat Rakennusliike Joen Talo, Timanttimiehet, Joensuun Sähköinsto sekä Joensuun LVIS-Konsultit. Laadukkaat ja monipuoliset korjausrakentamisen palvelut saa siis saman katon alta.  

– Kyllähän me pyrimme siihen, että palvelumme ovat mahdollisimman helposti ostettavissa. Isännöitsijät arvostavat sitä, että palveluiden edut, hyödyt ja tietysti hinnat ovat näkyvissä niin avoimina  kuin mahdollista. On tärkeää tietää, mitä ostaa ja mitä panostuksilla saa, kertoo Marjahelena.

Hyvän tekijä -yhtiöissä uskotaan tuotteistukseen ja siihen, että asiakkaalle päin hinnottelu on avointa ja läpinäkyvää. 

– Palvelujen kokonaishinnan tietäminen on tärkeää. Me tarjoamme kaikki palvelut saman katon alta, eikä mitään tilkkutäkkiä koottavaksi sieltä täältä. Tavoitteemme on tehdä korjausrakentamisen palvelujen ostaminen mahdollisimman helpoksi isännöitsijöille. 

– Viime vuoden lopulla esittelimme Energiakartoituspakettimme alueemme isännöitsijöille ISYKin Energiaremppa-tilaisuudessa. Olemme saaneet saaneet kiitosta tavastamme paketoida palvelupaketit asiakkaille helpoksi.

Joko tunnet Energiakartoitus-pakettimme?  


Tällä hetkellä taloyhtiöissä katse on paloilmoitinjärjestelmissä. Koska varoittimet ovat usein asukkaiden vastuulla, ei pelastuslain velvoitteita aina ole noudatettu. Vuoden 2026 mennessä palovaroittimien hankinta- ja kunnossapitovastuu siirtyy asukkailta rakennuksen omistajille. Tämä vaikuttaa myös isännöitsijöiden työlistaan. Palovaroittimien vaatimista asennustöistä ja huoltopalveluista kannattaa kysyä Hyvän tekijä -yhtiöiltä.

- Olemme luotettava kumppani kiinteistön paloilmoitinasioissa. Meillä on Tukesin valtuutus paloilmoitinasennuksiin ja -huoltoihin, muistuttaa palvelupäällikkö Joni Holopainen ja kannustaa ottamaan tulevat palovaroitinmuutokset ajoissa työlistalle sekä huomioimaan työt taloyhtiön budjetissa. 

“Mukava tunnelma, asiat
selkeästi jäsennelty ja esitetty.
Ei turhaa!” 

Yksi asia puhutti paljon tilaisuudessa - viestintä ja sen tärkeys. Avoin, säännöllinen ja selkeä kommunikointi on todella kriittistä onnistuneessa yhteistyössä. 

– Se, että on ajantasalla remontin etenemisestä on erittäin tärkeää, toteaa Marjahelena. Viestien on myös löydettävä taloyhtiön asukkaat. 

Hyvän tekijä -yhtiöissä pidetään juuri asukkaille tehtävää viestintää kiinnostavana mahdollisuutena, joka on parhaimmillaan keskustelevaa ja ratkaisukeskeistä sekä ehdottoman oikea-aikaista.

– Me tulemme mielellämme mukaan taloyhtiön kokouksiin tuomaan asiantuntijuutta. Osaamisemme ja näkemyksemme tuovat varmasti helpotusta tulevien korjauskohteiden suunnitteluun ja investointipäätöksiin, jatkaa Marjahelena. Olemme mieluusti mukana tulevissa projekteissa alusta saakka!  

– Asiakasymmärrys on meille sitä, että kuuntelemme huolet ja toiveet, jotta ymmärrämme, kuinka voimme parhaalla ja tehokkaimmalla tavalla ratkaista haasteet oikeilla palveluillamme. 

– Tuotteistus on nyt pinnalla ja myös isännöitsijät ovat kiinnostuneita tuotteistuksen hyödyntämisestä. Palvelumuotoilu on itselleni rakas työkalu, jossa aina etsitään aitoa hyötyä loppukäyttäjille – siitähän tuotteistamisessa on kyse. Ehkäpä järjestämmekin meiltä toivottuja työpajoja lähitulevaisuudessa, vinkkaa Marjahelena. 

Lue Marjahelena Salosen ajatuksia palvelumuotoilusta ja johtamisesta > 

Työntekijäymmärrys kasvaa yhdessä asioita tekemällä ja aidolla läsnäololla 

Hyvän tekijä -yhtiöissä on panostettu määrätietoisesti työntekijöiden kanssa asioiden suunnitteluun ja kehittämiseen yhdessä. Tämä on sitä työntekijäymmärrystä, jos henkilöstötermejä käytetään. 

– Meille oleellista on vahva luottamus työntekijöidemme välillä. Työnjohdon aito läsnäolo on tärkeää. Sanoisin, että kotipesässä pitää pelata niin, että kaikilla on rohkea olo toimia asiakkaiden kanssa avoimesti ja määrätietoisesti. Joukkuepelaamistahan tämä on, ja kun on harjoitellut hyvin ja on hyvässä kunnossa, niin sen jälkeen on hyvä tehdä tulosta asiakkaan kanssa, Marjahelena toteaa. 

Työntekijät pääsevät vaikuttamaan asioihin ja osallistumaan suunnitteluun, mikä tietysti sitouttaa ja lisää ymmärrystä projektikokonaisuuksista. Hyvän tekijä -yhtiöissä kokeillaan tällä hetkellä tiimimallia, joka tuo työkohteisiin asiakasta hyödyttävää vapautta ja vastuuta. Käytännössä asiakkaan kanssa voidaan sopia aikatauluista joustavasti ja ketterästi.  

– Toisaalta, kun olemme lähellä asiakasta ilman turhia väliportaita, lisäämme omaa ymmärrystämme asiakkaan tarpeista ja toiveista. 

– Työntekijöillämme on paras tieto ja tuntemus työkohteissa. Ja kun ollaan lähellä asiakasta, päästään kommunikoimaan ja viestimään sekä ymmärrettävästi että selkeästi, summaa Marjahelena.

Tiimimalli tuo ketteryyttä asiakaspalveluun – lue juttu! 


Yhteistyö isännöitsijöiden ja taloyhtiöiden kanssa jatkuu hedelmällisenä.

– Odotan mielenkiinnolla myös mahdollisuutta osallistaa asukkaat suunnitteluun kuuntelemalla ja antamalla mahdollisuuden tuoda omia näkemyksiä ja toiveita taloyhtiön remonteissa. Vaikka saamme paljon tietoa kohteissamme työskenteleviltä ammattilaisiltamme, asukaskokemuksen kuuleminen ja tiedon hyödyntäminen on todella tärkeää, toteaa Marjahelena. 

Ota yhteyttä - keskustellaan lisää! 

palvelupäällikkö
Jouni Hämäläinen
puh. 040 531 2835 (arkisin klo 9-15)
Lähetä sähköpostia >


palvelupäällikkö
Joni Holopainen 
puh. 050 523 5338 (arkisin klo 9-15) 
Lähetä sähköpostia >


Teksti: Susanne Ranta-Kiiski
Kirjoittaja on Hyvän tekijä -yhtiöiden kumppani
viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijana, toteuttajana sekä sparraajana.


TUTUSTU MYÖS!

MONIPUOLISET RAKENTAMISEN PALVELUT YHDESTÄ PAIKASTA!

Hyvän tekijä -yhtiöihin kuuluvat Rakennusliike Joen Talo, Timanttimiehet sekä Joensuun Sähköinsto ja LVIS-Konsultit.

Meillä on tarjota yrityksille, taloyhtiöille, julkisen sektorin hankkeisiin sekä kotitalouksille kattavat ja monipuoliset korjausrakentamisen palvelut Joensuussa ja Pohjois-Karjalan alueella saman katon alta. Työt hoidetaan ajallaan, suunnitellusti ja laadukkaasti sekä hyvällä kommunikoinnilla asiakkaan ja yritystemme välillä.

Hyvän tekijä -yhtiöön kuuluvat Rakennusliike Joen Talo, Timanttimiehet, Joensuun Sähköinsto ja LVIS-Konsultit. Yritykset tarjoavat laadukasta osaamista esimerkiksi talonrakennukseen, vaativiin purkutöihin, sähkö- ja teleasennuksiin sekä LVIS-asennuksiin sekä ajankohtaisiin energiaremontteihin. Siis – kaikki korjausrakentamisen laadukkaat palvelut yhdestä paikasta!

Olemme erikoistuneet siihen, että projektit etenevät niin, etteivät ne häiritse arjen askareita kohteissamme, kuten yritysten, taloyhtiöiden ja kotitalouksien remonteissa. Uskallamme peukuttaa myös sille, että olemme menestyneet hyvin projekteissa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Tästä meillä on jo vuosien vahvaa ja vakuuttavaa kokemusta.

Laita viestiä tai soita!

Yhteydenottolomake >

Rakennusliike Joen Talo >

Timanttimiehet >

Joensuun Sähköinsto >

Joensuun LVIS-Konsultit >


See this social icon list in the original post